zasady wystawiania

1. IpsaGallery24 zwana dalej 'Galerią' jest niezależną częścią Informacyjnej Platformy Spotkań Alternatywnych IPSA24 Belgia.

2. IpsaGallery to miejsce w sieci, które funkcjonuje na zasadach realnie istniejących galerii wystawienniczych.

3. Galeria przeznaczona jest dla profesjonalistów oraz amatorów z szeroko rozumianych dziedzin sztuk wizualnych.

4. Zgłaszający prace do Galerii powinni być pełnoletni. Chyba że zaistnieje przypadek iż osoba niepełnoletnia zaprezentuje poziom swoich prac który nie odbiega poziomem od innych prezentowanych w galerii.

5. Zgłaszający prace wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych oraz przetwarzanie przesłanych prac tylko na potrzeby zorganizowania wystawy on-line, która każdorazowo odbywa się na stronie galerii oraz na portalach społecznościowych.

6. Zgłaszający każdorazowo wysyła od 7 do max. 30 swoich prac. Prace muszą być opisane (tytuły, technika, rozmiary itp. ) Zgłaszający wraz z pracami przesyła galerii także (dla celów opisowo-promocyjnych osoby oraz ekspozycji)  krótką notkę o sobie, informacje kontaktowe, opcjonalnie adres swojej strony internetowej oraz swoją fotografie którą zamieszczamy umieszczenia na stronach archiwum wystaw i autorów.

7. Galerię tworzy zespół specjalistów zwany dalej 'redakcją artystyczną', która na podstawie ustanowionego systemu punktowego w skali od 0 do 90 punktów zaprasza autorów, i wyłania prace które zostaną pokazane w Galerii.

8. Redakcja artystyczna powinna w ciągu maksymalnie 15 dni od daty zgłoszenia, przesłać drogą elektroniczną zgłaszającemu werdykt o przyjęciu prac lub odrzuceniu.

9. Redakcja artystyczna dla zachowania poziomu ustala próg kwalifikacji prac na minimum 80 punktów.

10. W wyjątkowych sytuacjach  redakcja artystyczna może rozpatrzeć zgłoszenie w drodze głosowania, na zebraniu tajnym, wyłaniając autorów i prace, które zostaną wystawione w Galerii.

11. Wyjątkową sytuację o której mowa w punkcie 10 regulaminu, zgłasza przewodniczący redakcji artystycznej. Zgłoszenie wyraźnie argumentując. Pozostali członkowie redakcji artystycznej głosują nad przyjęciem lub odrzuceniem wniosku przewodniczącego

12. Redakcja artystyczna może także samodzielnie zapraszać wybrane osoby do ekspozycji. 

13. Ilość wystawionych prac zgłaszającego należy do uznania redakcji artystycznej.

14. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wyboru tylko najlepszych prac pomijając pozostałe.

15. Termin i godzina wystawy zostaje ustalona po weryfikacji zgłoszenia i pozytywnego jego rozpatrzenia przez redakcję artystyczną oraz po ustaleniach z artystą wystawiającym.

16. Zakwalifikowane prace po odbytej wystawie pozostają na stronie internetowej Galerii w historii wydarzeń.

17. Warunkiem udziału w wystawie jest akceptacja niniejszego Regulaminu.

18. Zgłoszenia i prace prosimy przesyłać drogą elektroniczną
na adres kontakt@ipsa24.eu

19. Osoby wystawiające wyrażają zgodę na promowanie biorących udział w
wystawach prac według uznania i koncepcji artystycznej redakcji artystycznej.

20. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie danych
osobowych dla potrzeb Galerii (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133, poz. 883).

21. Uczestnikom redakcja artystyczna nie zwraca żadnych kosztów związanych z wydrukiem, skanem, przesłaniem prac itp.